Про нас

Jurko Gutsul
Brand

Це ідея створення сильних креативних брендів закладів харчування та проживання з Українським характером. Всі заклади мають ідею, викликають емоції, заклади, що запам’ятовуються.


Ми вже створили М’ясник – ресторацію Хліба та М’яса бо самі це любимо, затишний бутик-готель в самому серці Трускавця; печемо свій хліб і жаримо найсмачніше м’ясо; завершуємо будівництво унікальної панорамної ресторації з видом на центральний парк курорту Трускавець, проводимо фестивалі та крутий кейтеринг.

Місія

Створення креативних закладів, що дарують позитивні емоції та враження, робити простір навколо нас кращим, цікавішим та максимально креативним.

Ціль

Стати прикладом для усього Українського бізнесу емоцій.

Цінності

Унікальний та неповторний підхід, патріотизм та цілковита відкритість, підтримка та розвиток крутих ідей та пристрасть до своєї справи.

Історія розвитку

Все розпочалося з великого дядька з великим серцем та його любові до України та гастрономії. Першим проєктом стала компанія по організації кейтерингу для великих етнофестивалів західної України. Але Юрку було мало і він почав вражати Україну та світ зваривши найбільшу в світі Грибну Юшку (201 літр) та … (уточнити). 

Далі був стаціонарний м’ясний кейтеринг у Трускавці, до якого в будь-яку пору року стояла черга. В 2018 році у Трускавці з’являється ресторація хліба та м’яса – “М’ясник” яка одразу стає улюбленим місцем для дружніх посиденьок серед Трускавчан та гостей міста. Креативний антураж, єдиний та неповторний гриль зібраний за кресленнями самого Юрка та Український патріотичний дух відчувається у всьому. Все жирно, оригінально та креативно. 


Успіх “М‘ясника” додав впевненості в вірності напрямку та віри в себе і лише за останній рік під егідою “Jurko Gutsul Brand” було створено готель та унікальний панорамний ресторан “На горизонті” в самому центрі Трускавця.  Бренд розвивається не змінюючи свою філософію – сильного бренду з Українським характером! Далі буде …!